torsdag 30. august 2012

Pronto!

Hola amigos!

Dagene fyker virkelig forbi og jeg føler ikke at jeg kan tillate meg et øyeblikks pause i frykt for å gå glipp av noe. Jeg er utslitt, men lykkelig. Likevel finner jeg meg selv stadig vekk i å tenke; "når skal denne ferien ta slutt?". Ikke misforstå, jeg elsker dette stedet og skulle virkelig ønske det var her jeg skulle bo resten av året, men likevel gleder jeg meg til å komme meg bort herfra. Jeg gleder meg sinnssvakt mye til å møte familien min i Alicante, sjekke ut området og starte hverdagen. Jeg tror jeg er en sånn en som liker hverdagen, jeg. Jeg liker litt struktur og litt rutiner. Dessuten kan jeg nesten ikke vente med å få spanske venner (om det i det hele tatt blir tilfellet da). Selv om det å få seg spanske venner høyst sannsynlig involverer å starte på skole, så jeg gleder meg.

Sporet av litt her. Skulle egentlig bare fortelle at jeg så snart jeg kan skal skrive et innlegg om hva jeg har gjort de siste dagene!



Besos 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren!