lørdag 12. januar 2013

Ja, det er klart jeg kommer til å klare meg.

Siden sist har det vel ikke skjedd sånn himla mye. Kan fortelle at jeg om Maddy har sørget litt, hengt sammen og spise kebab på gresset i parken. Det er sånt som må til i disse stunder.

Fant oss noen stoler, tok livet med ro

Har også vært på volleyballtrening, som var grusomt kjedelig (men det finnes noen bra jenter der), og jeg har jogget litt.

Igår var det bursdagsfest for vertssøsteren til Maddy, Davinia, og det foregår på et slikt vis at man leier et lokale og inviterer sine gode venner til fri bar og (forhåpentligvis) god stemning. Og igår ble det ganske så god stemning om jeg får si det selv. Det var hyggelig å være med spanjoler som jeg kjenner fra skolen, men som jeg ikke nødvendigvis har vært sammen med utenfor skolesammenheng. Da ser man hverandre liksom alltid i et nytt lys. Dessuten møtte jeg en ny fyr som faktisk ga meg troen og håpet tilbake når det kommer til spanske herremenn. Han var noe for seg selv, han.

Ville jo ikke på fest, men aaaah så glad jeg er
for at jeg dro
Digger denne snuppa her
Nå skal jeg straks sette avgårde til flyplassen for å møte Kari, mammahanne. Deretter drar vi til Albir hvor jeg skal tilbringe dagen idag og morgendagen sammen med henne og bestemor Tora. Det blir superhyggelig og veldig deilig å være med kjente og kjære, snakke norsk, se norsk tv og ha litt feriefølelse igjen.

Hadde du spurte meg igår, "kommer du til å klare deg uten Maddy og McKenna?" så ville jeg kanskje svart nei. Men spør du meg idag så svarer jeg deg, "ja, det er klart jeg kommer til å klare meg."

1 kommentar:

  1. Jeg sliter litt med kosthold og kropp for tiden og lurte på om du kunne tatt deg tid til å svare på dette enten på mail eller i kommentar feltet: ( har nemlig hatt spiseforstyrrelser, gått opp i vekt og så ned igjen , og er veldig usikker på meg selv akkuratt nå )
    Kan du skrive opp sånn ca hvordan du spiser på en dag ?
    Hvordan forholder du deg til godteri og usunne ting ? 1 gang i uken eller tar du litt når du har lyst på ?
    Og hvor store mengder er det når du først spiser ?
    Er det sånn at du kansje bare tar 4 snope ting og en hånd med chips eller pleier du å spise mer når det er noe ?
    Og spiser du ofte kanelboller og sånne ting ? Er det sånn at du kansje tar det og bare kutter ut lunsjen som består av feks brødskiver ?
    Spiser du alltid middag ?
    Og ca hvordan er porsjonen ? Fyller du på flere ganger ?
    Er det sånn at du kansje går over dagsbehovet for kalorier en dag , så stabiliserer det seg i løpet av uken eller ?
    Høyde ?
    Vekt ?
    Hvilken størrelse pleier du å bruke i klær ?
    (maren_united@hotmail.no)

    SvarSlett

Takk for kommentaren!