lørdag 26. januar 2013

Jeg har flyttet, og jeg er så glad!

I dette øyeblikk sitter jeg med min nye familie i mitt nye hus i Alicante sentrum - jeg har endelig flyttet. Min gamle vertsfamilie har bedt om å ikke nevnes, og det skal jeg respektere.

Det jeg kan si er at jeg har det supert nå. Jeg er utrolig fornøyd og jeg trives ordentlig. Jeg har tidenes søteste vertsmamma som gir kyss og komplimenter og kaller meg hija (datter) og cariño (kjære). Hun er avlappet og positiv og gjør ting stadig vekk rett og slett fordi hun kan og vil. Jeg har også en vertsbror på femten som er veldig grei. Han hører dårlig og snakker derfor litt rart, men med tiden skal jeg nok forstå ham uten problemer. Igår var han og jeg ute og spaserte rundt i Alicante sammen og jeg koste meg veldig. Dette blir bra.
Han, jeg og vertsmamma kommer utrolig godt overens og jeg tror jeg kommer til å få fire fine måneder før jeg skal hjem igjen (noe jeg kanskje for første gang begynner å grue meg litt til). 

Jeg bor nå i Alicante, men fortsetter på skole i San Vicente noe som betyr at jeg får tredve minutter busstur til skole og volleyballtrening. Men det gjør meg ingenting - Alicante er en så livlig by og jeg skal kose meg!

Et litt lenger blogginnlegg kommer senere for akkurat nå skal jeg spise litt før jeg drar til Biar (en by et stykke unna) for å spille volletballkamp med laget. Ikveld kommer hele familien til vmamma på besøk for å feire bursdagen til fetter/nevø. Jeg gleder meg! 

Jeg har det finfint og jeg kan se havet fra rommet mitt, kan ikke be om mer enn det. 

2 kommentarer:

  1. Hei Marianne, jeg har lest bloggen din fast og du skriver utrolig bra :) Bra å høre at det har blitt bedre nå, med ny vfamilie! Lykke til den siste tiden.
    Hilsen Maren Karoline :)

    SvarSlett
  2. Muy bien!!!!! -Besos de Auroraaaa

    SvarSlett

Takk for kommentaren!