onsdag 17. april 2013

FORBANNA LATSKAP

Jeg blir så jæææævla forbanna!!! Tre dager inn i skolestart etter hele TRE uker med ferie har spanjolene allerede begynt å klage over alt arbeidet de må gjøre og hvor mange timer som kommer til å gå med til å studere. Vi har da altså en gigantisk geografiprøve på fredag smt en kommentar til ett populasjonsdiagram vi må skrive, men vi har faktisk hatt tre uker på å forberede oss. Jeg har hatt besøk på besøk og føler jeg har et visst fritak der, men da mine spanske klassekamerater idag rev seg i hodet og lot bitre tårer falle klarte jeg ikke føle noe sympati for dem. Det blir barr for dumt. Og vet du hva som er dummere? At jeg måtte høre på alle sammen snakke om hvor mye de skulle studere idag for så å få melding tikkende inn på mobilen fra både den ene og den andre "klokken er ti, hakke gjort no. Kan jeg få se på kommentaren din imorgen?" eller "jeg fikk ikke studert noe idag så jeg må studere sjukt mye imorgen... kunne jeg tatt en titt på notatene dine?". Det er nesten en fornærmelse når jeg selv har sittet pal fra klokken tre i ettermiddag og helt til nå (ser du bprt ifra min frustrasjonsjoggetur, noen dopauser og turer til kjøkkenet for å koke meg te) med geografiboka, notater, bilder og nettsider klistret tett opptil ansiktet mitt. Består ikke jeg denne prøven, men de gjør det så klikker det mentalt for meg. Bare sier ifra.
Forbanna


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren!